Vesi kui elukeskkond
Töövahendid
petritassid, pintsetid või lusikad, binokulaar, luup või luuptopsid, vaatlusalus paljude lahtritega (isendite rühmitamiseks) või kausid, secchi-ketas või meisterdame ise potikaanest, termomeetrid veetemperatuuri mõõtmiseks, pH indikaatorpaberid , kahvad, töölehed, pliiatsid, Vee-elustiku mapp, Euroopa magevee-elustik
Eesmärk- Tutvuda vee füüsikaliste-keemiliste omadustega, õppida tundma vees elavad selgrootuid putukaid. Räägitakse veest kui elukeskkonnast ning kuidas see mõjutab organisme, kes seal elavad.
Õpioskused-Võrdlemine, mõõtmine, liigi määramine, seoste loomine, grupitöö kogemus
Vorm: avastus-uurimuslik.
Lihtsate uuringute läbiviimiseks antakse õpilastele kasutada mitmesugused vahendid: kahvad veeoleste püüdmiseks; luubid vee-elustiku lähemaks vaatlemiseks; Secchi ketas veeläbipaistvuse uurimiseks; termomeetrid veetemperatuuri mõõtmiseks; indikaatorpaberid vee pH mõõtmiseks; binokulaar- veeorganismide määramiseks
Kõik uuringud tehakse juhendaja õpetuste ja näpunäidete kohaselt, tulemused märgitakse trükitud töölehtedele ning arutatakse koos juhendajaga läbi.
Sihtrühm: II-III kooliaste
Kestvus:3-4 tundi
HIND: kuni 24 last 150 EUR
Toimumise aeg : kevad-sügis